• 26-02-2015, 12:59:22
    #1
    Geleceği Kodluyoruz
    Merhabalar,
    3 adet .net ile kodlanmş sitede bazı revizeler yaptırılacaktır. İlgilenen arkadaşlardan p.m bekliyorum.
  • 26-02-2015, 15:38:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm yollandi
  • 01-03-2015, 16:57:36
    #3
    Pm attım.
  • 02-03-2015, 00:04:01
    #4
    Skype : developer_oguzk
    Eklerseniz görüşelim