• 12-08-2014, 14:52:34
    #1
    Kişisel siteme kuracağım. Ahım şahım olmasına gerek yok orta yollu bir script olsa kafidir.
  • 12-08-2014, 18:11:40
    #2
    kajaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel siteme kuracağım. Ahım şahım olmasına gerek yok orta yollu bir script olsa kafidir.
    Pm gönderildi.
  • 14-08-2014, 14:34:53
    #3
    @kajaga; Adsense uyumlu ve adsense gelirlerini maksimize etmeye yönelik özel tasarlayıp kodladığımız 2 adet scriptimiz mevcuttur. Her ne kadar yemek tarifi, dekorasyon vs gibi isimlerle satışa çıkarmış olsakta scriptimiz blog mantığında olduğu için her sektöre uyarlanabilir. r10 satış konularımızı alttaki linklerden inceleyebilirsiniz. Script ve yönetim paneli demosu konu içinde mevcuttur.

    Yemek tarifi:
    https://www.r10.net/script-satisi/128...kd-script.html

    Dekorasyon:
    https://www.r10.net/script-satisi/128...kd-script.html
  • 14-08-2014, 14:36:38
    #4
    Eve gidince dönüş yapicam arkadaslar
  • 15-08-2014, 23:30:01
    #5
    4- Ücretli script istek bölümüne açılması gereken konular Script satışı bölümüne açılmayacaktır. Script satış bölümünde, şu tarz script aranıyor, bu scripti yapabilecek var mı? Şu fiyata şu yazılımı kuruyorum vb. gibi konular açılması durumunda…
    Kural ihlali yaptırımı: Konunun direkt olarak silinmesi, Alışkanlık haline getirilmesi durumunda süresiz uzaklaştırma.

    Not: Bu konular kesinlikle ilgili kategorilere taşınmayacaktır. Bu bölüme satış konusu açacak herkes forum kurallarını bilmelidir.