adresinde ki siteyi klonlama ile aynısını yaparım veya sıfırdan daha güzel çıkarırım diyen kişi/kişiler var ise pm ile detaylı bilgi verirlerse sevinirim.
Scripti Klonlama yada sıfırdan yazma
6
●380
- 22-02-2014, 14:24:43Mail adresiniz nedir ? Onun dışında web sitesi açılmıyor.By_MiCRoP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2014, 16:08:47htmlforpsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
microp-grafik iletişime geçebilirsiniz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:19:34 -->-> Daha önceki mesaj 15:14:28 --
Conclusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekaptanasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm pm ler cevaplandı.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:08:47 -->-> Daha önceki mesaj 15:19:34 --
Edit:Klonlama işi kaldı sıfırdan özgün tasarım yaptırılacak.