• 19-11-2013, 21:08:41
    #1
    Merhaba

    XYZ için php bot yazdırmak istiyorum. Tüm sitelerimde kullanabilmeliyim ve hiç kimseye verilmeyecek, satışı yapılmayacak. Bot patladığında destek verebilmeli.

    pm ile ulaşabilirsiniz..
  • 19-11-2013, 22:21:00
    #2
    İsteklerinize tam manasıyla uymuyor ancak çoklu lisans alımında toplu indidirim yapıyoruz
    https://www.r10.net/script-satisi/114...obil-uyum.html
    bi inceleyin
  • 19-11-2013, 23:05:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Skype adresimi özel ileti yordamıyla gönderdim. Konu hakkında görüşebilirsek sevinirim.