Merhaba
XYZ için php bot yazdırmak istiyorum. Tüm sitelerimde kullanabilmeliyim ve hiç kimseye verilmeyecek, satışı yapılmayacak. Bot patladığında destek verebilmeli.
pm ile ulaşabilirsiniz..
XYZ için Bot Yazdırılacak
2
●206
- 19-11-2013, 22:21:00İsteklerinize tam manasıyla uymuyor ancak çoklu lisans alımında toplu indidirim yapıyoruz
https://www.r10.net/script-satisi/114...obil-uyum.html
bi inceleyin