• 01-11-2013, 02:10:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar arkadaşlar bot çalışmıyor kurdum scripti ve acil bana bot lazım webloader v7 uyumlu olacak etiketlerinide çeksin istiyorum.

    şuan paypalımdaki parayıda çektim bloke oldu sadece misliden yollayabilirim.
    Ücretsiz bile olsa çalışsın yeterki
    aciliyeti vardır
  • 01-11-2013, 02:12:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim
  • 01-11-2013, 16:13:26
    #3
    https://www.r10.net/script-satisi/114...obil-uyum.html

    inceleyin hocam. eski çalısmayan videoları da değiştirme özelliği var. tam uyumludur.

    kolay gelsin.