merhabalar arkadaşlar bot çalışmıyor kurdum scripti ve acil bana bot lazım webloader v7 uyumlu olacak etiketlerinide çeksin istiyorum.
şuan paypalımdaki parayıda çektim bloke oldu sadece misliden yollayabilirim.
Ücretsiz bile olsa çalışsın yeterki
aciliyeti vardır
Acil webloader v7 için bot lazım patlamayan
2
●210
- 01-11-2013, 02:10:11Üyeliği durduruldu
- 01-11-2013, 16:13:26https://www.r10.net/script-satisi/114...obil-uyum.html
inceleyin hocam. eski çalısmayan videoları da değiştirme özelliği var. tam uyumludur.
kolay gelsin.