• 18-08-2013, 03:29:58
    #1
    Merhaba, Antalyada (başka şehir olmaz) ikamet eden ActionScript 3 konusunda uzman arkadaş arıyorum. PM atarsanız (Telefon numaranız ile birlikte) geri dönüş yapacağım
  • 19-08-2013, 15:36:08
    #2
    Sanırım Actionscript bilen pek kimse kalmadı artık piyasada
  • 19-08-2013, 16:40:15
    #3
    Eğer size uyarsa istanbul'dan yardımcı olabilirim.