• 06-07-2013, 11:42:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Yeni projelendirmek istediğim bir site için Fragman Botu lazım.

    İlgilenenler PM gönderip konu altına dönüş bekliyorum ile ulaşabilirler.

    Not: Uçuk Ücret isteyecekler konuyu yok saysınlar. (:
  • 06-07-2013, 11:56:35
    #2
    Pm alabilirmiyim
  • 06-07-2013, 12:12:21
    #3
    cek
    Üyeliği durduruldu
    skype: webcozumleri
    msn: webcozumleri@hotmail.com
  • 06-07-2013, 12:15:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm gönderildi
  • 06-07-2013, 12:26:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Elle yapsanız daha mantıklı değilmi hocam kendi logonuzu felan koyarsınız marka olma olasılığınız doğar.
  • 06-07-2013, 12:56:11
    #6
    detayları pm alabilirmiyim
  • 06-07-2013, 14:22:34
    #7
    Tekin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detayları pm alabilirmiyim
    PM gönderildi...
    Yudra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elle yapsanız daha mantıklı değilmi hocam kendi logonuzu felan koyarsınız marka olma olasılığınız doğar.
    Hocam şimdilik dursun sonrasında yapılabilir tabi ki ama şuan yogunluktan uğraşmak zor ((: Teşekkürler ilginiz için
    icebreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm alabilirmiyim
    PM gönderildi...
  • 06-07-2013, 16:49:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Anlaşma sağlandı, ödeme bekleniyor.
  • 06-07-2013, 17:32:36
    #9
    DotNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşma sağlandı, ödeme bekleniyor.
    Ödeme yapıldı. Teslimat bekleniyor.
    Teşekkürler.