Merhaba arkadaşlar.
Yeni projelendirmek istediğim bir site için Fragman Botu lazım.
İlgilenenler PM gönderip konu altına dönüş bekliyorum ile ulaşabilirler.
Not: Uçuk Ücret isteyecekler konuyu yok saysınlar. (:
Fragman Sitesi İçin Bot
9
●436
- 06-07-2013, 12:15:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.pm gönderildi
- 06-07-2013, 14:22:34PM gönderildi...Tekin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdilik dursun sonrasında yapılabilir tabi ki ama şuan yogunluktan uğraşmak zor ((: Teşekkürler ilginiz içinYudra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM gönderildi...icebreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-07-2013, 17:32:36Ödeme yapıldı. Teslimat bekleniyor.DotNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.