Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir çok yere ürün tedariği sağlıyorum hocam, VIP Dükkan hakkında bir çok şey biliyorum. Ciddi anlamda sallantıdalar ama orası muhtemele kapanmayacak. Çünkü ismini vermeyeyim sırf birinin "Benim isteğim ile burası oldu yine benim isteğim ile kapanmayacak" inadı yüzünden. He inadını kırarsa kimileri bilemem

Kafayı kullanmazlarsa hepsi batar.
Praktiker'de battı. Ben batma ihtimalleri yoktur demiyorum. Ayrıca büyük beklentimde yok benim.
Bu şu o batıyo deyip hiç bir iş yapmazsak halimiz harap...
Neyse konu dağılmazsa sevinirim.
Bilgili arkadaşlardan dönüş bekliyorum.
Saygılar
