• 14-12-2007, 22:50:39
    #1
    Script Yazdırmak İstiyorum

    Netlog tarzında rock kitlesine hitap eden bir arkadalık scripti olmalı,bubu yapabilirmisiniz ? yapabilirseniz ne kadara mal olur ? para sorun değil desem ne kadar güvenli olur ??

    İletişim için pm atınız..
  • 14-12-2007, 23:32:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bold yasak