• 21-05-2013, 11:25:32
    #1
    İyi günler kullanmış olduğum e-ticaret sisteminde üyeler ürün alımı yaptıklarında kendi mailime alınan ürün hakkında mail gelmekte.
    Gelen mail az detaylı ve görselliği pek de iyi değil.
    Gelen maili Ekte yer alan resimdeki gibi olmasını istiyorum.
    Tekliflerinizi bekliyorum.
    Sistem php ile kodlanmıştır.
  • 21-05-2013, 14:25:02
    #2
    Kullanılan sistem nedir .
    Vede detay olarak ne istiyorsunzu mailiniz de detayli bir pm alabilirmiyim.
  • 21-05-2013, 14:46:53
    #3
    Pm atıldı.
  • 21-05-2013, 17:11:42
    #4
    NURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan sistem nedir .
    Vede detay olarak ne istiyorsunzu mailiniz de detayli bir pm alabilirmiyim.
    mailimde sistemin php olduÄŸunu belirttim.
    mesajımda neyi anlamadınız.
    Açıkça belirttiğimiumuyorum.
  • 21-05-2013, 18:22:49
    #5
    e-ticaret sisteminde ne dir alt yapida ne kullanıldı bu gibi detaylari istemiştim. mümkünse linki.
  • 21-05-2013, 20:14:08
    #6
    NURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-ticaret sisteminde ne dir alt yapida ne kullanıldı bu gibi detaylari istemiştim. mümkünse linki.
    özel yazılmış bir sistemdir.
    alt yapıdan kastınız veri tabanı ise mysql veri tabanı kullanıldı.
    sistem şu an askıda o yüzden link veremiyorum.
  • 21-05-2013, 21:02:48
    #7
    Pm gönderildi.