Merhaba,
n11,com özelliklerinde e-ticaret scripti yazdırmak istiyoruz. C2C olacak. Gittigidiyor gibi de denilebilir.
Bu konuyla ilgili ayrıntılı bilgi, fiyat, referanslarınız, kullanacağınız altyapı gibi bilgiler ile tekliflerinizi bekliyoruz.
Saygılarımızla...
E-ticaret scripti yazdırılacaktır. Teklifler bekleniyor.
3
●370
- 10-05-2013, 16:06:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Proje teslimi için düşündüğünüz minimum - maksimum süre nedir ?