• 22-03-2013, 14:42:02
    #1
    İyi Forumlar Arkadaşlar İnternet Üzerinden Bir çok Bayiim Olmasından Dolayı Excelde Hesap Tutmak sorun olmaya basladı bu yüzden bir scrpt yazdırmak istiyorum.. basit arayüzlü kullanıcıların bakiyelerini görebileceği basit bir site..

    Detaylar için Pm Lütfen.
  • 22-03-2013, 18:19:01
    #2
    PHP - ASP.NET ? Tasarım sizden mi? Bütçeniz nedir?
  • 22-03-2013, 19:21:16
    #3
    detaylar için pm atabilirsin.
  • 22-03-2013, 23:51:40
    #4
    https://www.r10.net/script-satisi/827...zellikler.html

    konuyu inceleyiniz hocam isterseniz işinizi görecek ise pm atmanız yeterlidir