Basitse buraya yazmaya uğraşana kadar yapıverseydiniz iki dakka
Kimine göre basit, kimine göre de zor..!!
Demekki sizin için zor bir işlem, polemik yapmak için cevap yazmanıza gerek yoktu... İhtiyacım doğrultusunda açmış olduğum bir konuda lütfen gereksiz yorum yapmayınız...