Arkadaşlar bir okul sitesi yaptıracağız, sallaya sallaya bu zamana kadar uzadı arada unuttuk bunu yapmayı

şu anda uğraşacak da halim yok açıkcası ,
asp veya php (asp ilk tercihimiz olur )
güzel bir tasarım ile ,
tek şart : yarına kadar yapılmalı !!!
yapılabilirse ben yaparım diyenler, pm yollasınlar burayı fazla karıştırmayalım ...
teşekkürler ...