• 29-12-2012, 22:23:06
    #1
    Sadece 5 kişiyle çalışılacaktır.
    Trader yüksek olanlardan iş sonrası ödeme alınabilir.
    Ödeme misli veya işbankası.
    Takipçiler tamamen organik ve türk takipçilerdir.
  • 29-12-2012, 22:30:55
    #2
    Pm Gönderdim.
  • 29-12-2012, 22:54:39
    #3
    Cevap verildi
  • 31-12-2012, 21:33:35
    #4
    pm atıldı cevap yok hocamm

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:33:35 -->-> Daha önceki mesaj 20:37:22 --

    hocam cevabınızı beklemekteyim hala ?
  • 01-01-2013, 04:11:37
    #5
    ByZaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm atıldı cevap yok hocamm

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:33:35 -->-> Daha önceki mesaj 20:37:22 --

    hocam cevabınızı beklemekteyim hala ?
    pm cevaplandı
  • 01-01-2013, 07:49:44
    #6
    Mümkünse detayları ve nasıl çektiğinizi bilgilendirirmisiniz bende yaptırmayı düşünüyorum.
  • 01-01-2013, 13:14:06
    #7
    iletişim bilgileri alayım
  • 01-01-2013, 14:19:53
    #8
    referanslarını görmek istiyorum
  • 01-01-2013, 15:08:26
    #9
    Gold üye
    2 adet sipariş verdim.