Arkadaşlar son günlerde herkes bakkaldan ekmek alır gibi üyelik açıp twitter takipçi satışı vs. yapıyor. Bu duruma nasıl bir çözüm getirilmeli anlamadım
+ he şöyle diyebilirsiniz düne kadar sen yoktun bu piyasada şimdi açtığın konuya bak ?
- Ona şu cevabım var, Şu an verdiğim reklam hizmetini bu foruma getiren, ilk yapan benim. ( Zaten asıl konumuz bu değil )
Fakat şimdi bu hizmetinde cılkı çıktı iyice her türlü twitter hizmetinin olduğu gibi.
Buna alıncak bi çözüm çok zor olabilir ya da olmayadabilir fakat yorumlarınızı bekliyorum. Gün geçtikçe yeni hesap alınıyor ve bu işe giriliyor en sonunda kökten biticek piyasa.
Twitter Piyasası Bu Ne Hal
6
●926
- 11-10-2012, 13:00:4060k farklı farklı şekillerde aldım. 2000 normal sayı 1900lere indi.
Alayı bot, toplu toplu siliniyor. Bu yüzden kimse almıyor artık. 1 hafta ömrü var gelenlerin.
Gerçek kullanıcılarla ekleşmek gerek.