• 09-10-2012, 00:16:56
    #1
    Arkadaşlar son günlerde herkes bakkaldan ekmek alır gibi üyelik açıp twitter takipçi satışı vs. yapıyor. Bu duruma nasıl bir çözüm getirilmeli anlamadım

    + he şöyle diyebilirsiniz düne kadar sen yoktun bu piyasada şimdi açtığın konuya bak ?
    - Ona şu cevabım var, Şu an verdiğim reklam hizmetini bu foruma getiren, ilk yapan benim. ( Zaten asıl konumuz bu değil )

    Fakat şimdi bu hizmetinde cılkı çıktı iyice her türlü twitter hizmetinin olduğu gibi.

    Buna alıncak bi çözüm çok zor olabilir ya da olmayadabilir fakat yorumlarınızı bekliyorum. Gün geçtikçe yeni hesap alınıyor ve bu işe giriliyor en sonunda kökten biticek piyasa.
  • 09-10-2012, 21:05:59
    #2
    davetiye
  • 11-10-2012, 02:22:20
    #3
    piyasayı bebeler öldürdü zaten.. bu işin öncüleri var en doğrusu da nlarla calışmak ki ben oyle yapıyorum.
  • 11-10-2012, 03:56:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam işini yapana diyebilecek bir söz varmı ? siz tekel olsaydınız fiyat yüksek olurdu sanırım kendi görüşüm rekabet artıp fiyat düşünce bu şekil bi konu açtınız
  • 11-10-2012, 12:57:11
    #5
    aynen bu durumda facebook fake hesaplarından sonra twitter içinde hep sahte hesaplar çıkmaya başladı , bu işinde cıvığını çıkartmaya başladılar. işini doğru yapan kişilere sözümüz yok.
  • 11-10-2012, 12:58:15
    #6
    Rekabet hocam bu, yapıcak pek birşey yok
  • 11-10-2012, 13:00:40
    #7
    60k farklı farklı şekillerde aldım. 2000 normal sayı 1900lere indi.

    Alayı bot, toplu toplu siliniyor. Bu yüzden kimse almıyor artık. 1 hafta ömrü var gelenlerin.

    Gerçek kullanıcılarla ekleşmek gerek.