• 06-08-2012, 17:34:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar Twitterda attığınız tweetlerin yüksek oranlarda ReTweet almasını sağlıyoruz.. ReTwet atan kullanıcılar yabancı hesaplardır..Eğer ReTweet oranı gerçekten sizin için önemliyse bizi tercih etmenizde fayda var.. Referans amaçlı olarak konuya yazan 2 kişiye 20 RT atılacaktır.. ( Atacağım kişiyi ben seçerim )
    Ödeme: İşbankası - garanti bankası - havale şans oyunları ödemesi olarak alınır..

    ÜCRETLER
    50 RT: 2 TL
    100 RT: 3 TL
    150 RT: 5 TL
    200 RT: 7 TL

    REFERANSLAR
    afanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Retweet için anlaştık, fazla fazla gönderdi... Çalışmanızda fayda var
    deadLythief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili ByEdge ile çalışıldı, gayet hızlı bir şekilde iş çıkardı. memnun kaldım. artık gerektiği zaman kendisi ile çalışacağım. teşekkürler.
    baris59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profesyonel arkadas ve devamlı calısmaya baslayacağız kısmetse
    WS'den;
    Gonzalo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş gönderdiğim tweetimie 23 RT atttı, tweet de

    bu
    ydu. RT konusunda güvenebilirsiniz. Teşekkürler.
  • 06-08-2012, 19:11:40
    #2
    ben almak istiyorum referans olarak eğer mümkünse . Kolay Gelsin.
  • 06-08-2012, 23:46:15
    #3
    Pm gönderdim.
  • 07-08-2012, 00:15:10
    #4
    baris59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben almak istiyorum referans olarak eğer mümkünse . Kolay Gelsin.
    Tabi neden olmasın.. Pm ile bilgilendirdim sizi

    Edit: baris59 nickli kişiye referan amaçlı retweet yapılmıştır..

    JCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm gönderdim.
    Teşekkürler cevap verildi..
  • 07-08-2012, 00:18:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rt yapan yabancı hesaplar bot mu yoksa gerçek kullanıcı mı ?
  • 07-08-2012, 00:41:38
    #6
    Etin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rt yapan yabancı hesaplar bot mu yoksa gerçek kullanıcı mı ?
    Karışık hocam onun hakkında net bir bilgi veremem fakat hizmetimizde beklemek yok anında teslim ediyoruz işi..
  • 07-08-2012, 21:40:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sevgili ByEdge ile çalışıldı, gayet hızlı bir şekilde iş çıkardı. memnun kaldım. artık gerektiği zaman kendisi ile çalışacağım. teşekkürler.
  • 08-08-2012, 12:16:17
    #8
    deadLythief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili ByEdge ile çalışıldı, gayet hızlı bir şekilde iş çıkardı. memnun kaldım. artık gerektiği zaman kendisi ile çalışacağım. teşekkürler.
    Güzel yorumunuz için teşekkürler memnun kalmanız bizim için çok önemli nice alışverişlere kolay gelsin hocam..
  • 08-08-2012, 20:19:33
    #9
    profesyonel arkadas ve devamlı calısmaya baslayacağız kısmetse