Selamlar arkadaşlar twitter da reklam verdim şuanda trafik bazlı reklam verdim ama aynı zamanda sayfa beğenisi de istiyorum bu konuda sizce neler yapmam lazım?
1750 tl ye 2.2m gorntulenme ve 2.8k tıklamamı x bukadar ucuzmuydu ya
Panelde bi tarafta dolar gösteriyor bi tarafta da euro gösteriyor açıkçası o kısım muallakta biraz yani dolar mı euro mu bilemedim ama sonuçlar bu şekilde şuanda.
Panelde bi tarafta dolar gösteriyor bi tarafta da euro gösteriyor açıkçası o kısım muallakta biraz yani dolar mı euro mu bilemedim ama sonuçlar bu şekilde şuanda.
ınstagramla kıyasladımda neden bukadar ucuz acaba anlamış değilim