Bir tane müşterimin hesabı sürekli askı yiyor. Arka arkaya 4. oldu. Botlarla şikayet atıyorlar AUTHENTICITY sebebiyle ve her ne hikmetse hesap gidiyor.
Hesaplardan bir tanesine 2 kere ASKI AÇILDI maili geldiği halde, hesabın askısı açılmadı. Tekrardan otomatik red mailleri gelmeye başladı.
Hesap orjinal ve marka tescilli. Ama, bir türlü X'e de ulaşamıyoruz. Her türlü formu dolduruyoruz.
AUTHENTICITY sebepli sürekli askı yeme sorunu
0
●64