Bir tane müşterimin hesabı sürekli askı yiyor. Arka arkaya 4. oldu. Botlarla şikayet atıyorlar AUTHENTICITY sebebiyle ve her ne hikmetse hesap gidiyor.

Hesaplardan bir tanesine 2 kere ASKI AÇILDI maili geldiği halde, hesabın askısı açılmadı. Tekrardan otomatik red mailleri gelmeye başladı.

Hesap orjinal ve marka tescilli. Ama, bir türlü X'e de ulaşamıyoruz. Her türlü formu dolduruyoruz.