• 08-01-2026, 18:24:40
    #1
    Twitter de kullandığım şahsi hesabımı kasmak istiyorum. Hangi yol benim için daha iyi olur? Takibe takip şeklinde mi ilerlemeliyim?
  • 08-01-2026, 18:37:19
    #2
    Takibe takip olayı da bana çok saçma geliyor. X bence sosyal appler için de en zor olanı. Feno vs olmak için benim anladığım; hesaba baya emek ve rt, fav hizmet bedeli olarak yatırım yapmak gerekiyor.