• 06-09-2025, 00:58:41
    #10
    Böyle bir şeyin başkasının başına gelmesini geçtim, benim başıma geldiğini düşünmek ... Yani hayata nasıl tutunulabilir bilmiyorum. Bu hayatta en büyük acı, evlat acısı diye düşünüyorum ama tüm aileni aynı anda kaybetmek ve bu kaybın sebebi senin geleceginle ilgili olması... Cümlelerin sonunu getiriyorum. Çok çok çok kötü
  • 06-09-2025, 01:10:11
    #11
    Kurumsal PLUS
    Allah rahmet eylesin kalanlara da sabır...
  • 06-09-2025, 20:50:42
    #12
    Âllâh rahmet eylesin. Harbiden kelimelerin yok olduğu son nokta diyebilirim, zirve üzücü bir durum, çocuk intihar etmez umarım. Âllâh yardımcısı olsun, derinden üzüldüm şahsen. Çok fena....