• 12-02-2025, 17:30:41
    #1
    Twitter da bir şey fark ettim mavi tik için etkileşimlerde sizi öne çıkartıyoruz diyerek mavi tik aldırıyor ama mavi tiki olmayan etkileşimi daha yüksek. Milleti mavi tik almaya mı yönlendiriyorlar acaba diye düşündüm? Alttaki resimde farkı görebilirsiniz. Saat farkı olabilir evet ancak her yerde bu şekilde görüyorum. Aynı saatte yazılanlar bile.

    Siz ne düşünüyorsunuz?

  • 12-02-2025, 17:34:58
    #2
    Koskoca Twitter pay to win mi olsun ? Tabii ki de sadece mavi tike göre sıralanmıyor.
  • 12-02-2025, 17:35:56
    #3
    Bence bir denge olması gerekir. Mavi tik, etkileşimi yukarıya çıkarıyor, bu doğru ama %100 çıkarıyor diyemeyiz. Bu, karşılaştırdığınız hesapların etkileşimi ve geçmişiyle de alakalıdır. Sonuç olarak, mavi tik fayda sağlar ama %100 bir fayda sağladığını kimse söyleyemez.
  • 12-02-2025, 17:44:19
    #4
    arada 3 saatlik bir fark yorumlar arası. Yani adam yorum yapmış aradan 3 saat geçmiş etkileşim almış sen yorum yapıp üstüne mi çıkmayı düşünüyorsun . Bence pek mantıklı değil.
  • 12-02-2025, 18:34:21
    #5
    tinder premium gibi bu da yalan tabii
  • 14-02-2025, 00:56:05
    #6
    Bence yalan değil. Faydasını daha çok "spam" yerken görürsünüz.