• 05-12-2024, 15:13:33
    #1
    Merhabalar,

    Telefon numaramın bağlı olduğu Twitter hesabım yaklaşık bir sene önce kalıcı askıya alındı.

    Bugün yeni Twitter hesabı satın aldım ve premium aboneliği satın aldım şu an onay aşamasında.

    Yeni almış olduğum hesaba telefon numaramı bağlamam sıkıntı olur mu? Numaram eski hesabıma bağlıydı ve kalıcı askıya alındı.
  • 05-12-2024, 15:18:14
    #2
    Yeni aldığınız hesaba telefon bağlamanız bir sıkıntı olmaz. Mavi tikte 2 gün içinde geliyor ödemeden sonra
  • 05-12-2024, 15:41:14
    #3
    sumatra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni aldığınız hesaba telefon bağlamanız bir sıkıntı olmaz. Mavi tikte 2 gün içinde geliyor ödemeden sonra
    Teşekkürler