• 09-08-2024, 16:09:24
    #1
    Merhabalar, eskiden Twitter deck sistemi olur hesaplarımızla buna dahil olurduk halen böyle bir sistem var mı hesabımla katılmak istiyorum?
  • 11-08-2024, 04:33:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://pro.twitter.com/

    Deck'i satın aldılar, blue hesabın varsa ücretsiz kullanıma sunuyorlar.
  • 11-08-2024, 11:11:02
    #3
    TwitterXCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://pro.twitter.com/

    Deck'i satın aldılar, blue hesabın varsa ücretsiz kullanıma sunuyorlar.
    Hocam kastım bu değil, eskiden bir havuz oluştururdu insanlar panel gibi tweet deck denirdi ismine, hesap sokardın hesabını öyle büyütürdün. Yani bir tivit girerdin sisteme sistemdeki bütün hesaplar onu rt yapardı falan.