• 19-02-2024, 21:16:58
    #1
    Bu nasıl olabiliyor?

    3. Parti uygulamalara bağlı değilim şifremi sürekli güncelliyorum ve Mail adresimin de öyle.

    Hiç bir şekilde maile erişimleri olmadan hesabıma erişim sağlayıp şifremi güncelliyorlar. Giriş yaptıklarında maile kod gidiyor, o kısmı bile geçiyorlar.

    X (Twitter)'ın açığı mı var hala anlamadım?
  • 19-02-2024, 21:19:15
    #2
    Telefonda sızıntı vardır muhakkak
    Diğer yüklü Uygulamalara bakmak gerek.
  • 19-02-2024, 21:22:08
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonda sızıntı vardır muhakkak
    Diğer yüklü Uygulamalara bakmak gerek.
    Cihazıma resmi uygulamalar dışında uygulama indirmiyorum, cihaz da çok yeni sıfır aldım.
    Aynı maile kayıtlı bir sürü üyeliğim var örneğin instagram.
    Onlarda böyle birşey olmazken neden sadece twitter?

    Eski bir hesap hesabım baya eski ilk dönemlerde açtım. Giriş konumu Suudi Arabistan gözüküyor
  • 19-02-2024, 21:32:00
    #4
    token bağlantılarınızı kontrol edin hocam eğer bilgisayarınızda da açık ise malwarebytes ile taratın bilgisayarınızı rat veya stealer olabilir
  • 19-02-2024, 21:39:32
    #5
    https://twitter.com/settings/sessions
    Oturumları kontrol edin. Size ait olmayan Oturumları sonlandırın.
    2FA mutlaka aktif edin. Tekrar çalınır ise %100 Cookies ile login yapılıyor bu sadece giriş yapılmış bir hesaptan yapılır. Cihazınızda twitter veya tarayıcı bilgilerinizi çalan bir yazılım mevcuttur.
    OR
    Mail adresiniz çalınmıştır. mailass ile kolaylıkla twitter çalınabilir. Mail oturumlarınızı sonlandırın ve güvenliğini arttırın.