Arkadaşlar hesabımın e postasını şifresini herşeyi biliyorum fakat hesaba giriş yaptıgımda kod üreticisinden kod istiyor. Elimde kod yok bu yüzden hesabıma giriş yapamıyorum. Bilgisi olan çözüme ulaştırabilecek birisi varsa yazarsa çok sevinirim