• 03-08-2023, 10:00:56
    #1
    İphone cihazda Twitter'a giriş yapmaya çalışıldığında bu ekran çıkıyor. Authenticator tarzı bir şey sanırım fakat hesabın sahibi daha önce böyle bir kod oluşturmadığını söylüyor. Mail vs attık fakat sorunumuz çözülmedi. Daha önce bu sorunla karşılaşan oldu mu, nasıl çözebiliriz?




  • 03-08-2023, 10:12:33
    #2
    Hesabın sahibi oluşturmadim desede, oluşturmuş
  • 03-08-2023, 10:13:35
    #3
    Alcatraz2020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabın sahibi oluşturmadim desede, oluşturmuş
    Peki İphone'da hangi uygulamadan bakabiliyoruz hocam koda?
  • 03-08-2023, 10:16:06
    #4
    Açıklamada sanki sizin yeniden bir kod üretmenizi istiyor gibi anladım
  • 03-08-2023, 10:17:17
    #5
    cihan2m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki İphone'da hangi uygulamadan bakabiliyoruz hocam koda?
    Authenticator bu olması gerekiyor hocam ama daha önce kim actiysa ordan yapılması gerekiyor
  • 03-08-2023, 10:17:21
    #6
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamada sanki sizin yeniden bir kod üretmenizi istiyor gibi anladım
    Kod üretebilmek için de hesaba giriş yapılması lazımmış hocam. Şuan kod oluşturulmuyor.
  • 21-08-2023, 09:59:00
    #7
    Merhaba hocam, çözüm bulabildiniz mi? Aynı sorunu yaşıyorum