• 23-07-2023, 19:18:57
    #1
    Elon musk yeni logoyu twitter adresinden paylaştı ve X yapıcak. Sizce logo nasıl ve x.com ile bir bağlantısı olacak mı?


  • 23-07-2023, 19:20:32
    #2
    Mark bile Twitter'a bu kadar zarar veremezdi!
  • 23-07-2023, 19:22:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    twitter sanırım son demlerını yaşıyor.
  • 23-07-2023, 19:22:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    X.com da kendisine aitti. Sanırım farklı planı olabilir
  • 23-07-2023, 19:23:57
    #5
    Bence Elon Musk, Twitter'ı milyonlarca dataya erişmek için satın almış olabilir, dün okuduğum bir habere göre Tesla 25 milyar dolar kâr açıklamış, tesadüf olduğunu düşünmüyorum.
  • 23-07-2023, 19:45:03
    #6
    komple twitter adı ve logosunu değiştirecek harbi deli bu adam