• 01-07-2023, 23:35:55
    #1


    Twitter’a twit görünteleme limiti getirildi. Tahmin edeceğiniz üzere onaylı hesapların limiti çok daha yüksek.

    ve ne tesadüf, “geçici” olarak tanımlanmış bu.

    yani bana boyun eğer de mavi tikinizi alırsanız kalıcı olur diyor elon. Ama böyle hareketlerin platformdan kullanıcı kaçıracağını tahmin edemiyor değil,

    reklamlar değersizleşiyor arkadaşlar.

    temel mesele bu. Mesela youtube da reklamlar konusunda çok zorba oldu.

    çünkü platform zarar ediyor, farklı gelir modellerine ihtiyacı var.

    Benim neden teşekkür ettiğime gelecek olursak, birçok kişi gibi video izleme bağımlılığım yoktu. Twitter’dan gündemi kovalıyordum. Artık kovalamam. Gider işime gücüme yorarım kafamı.
  • 01-07-2023, 23:36:48
    #2
    Sosyal medya platformları son günlerde çok ukalalaştı. Dün youtube bugün twitter, yakında instagrama da gelir
  • 01-07-2023, 23:38:53
    #3
    musk hocamı forumda kafes dövüşüne davet ediyorum.
  • 01-07-2023, 23:39:26
    #4
    Python Coder
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medya platformları son günlerde çok ukalalaştı. Dün youtube bugün twitter, yakında instagrama da gelir
    Youtube'da ne olmuştu hocam , onu göremedim
  • 01-07-2023, 23:39:44
    #5
    Twitter hem yönetim olarak, hem de içerik olarak saçmalamaya başladı. Aktif olarak kullandığım tek sosyal medyaydı ama kullanmıyorum. Büyük bir merakla bluesky'ı bekliyorum.
  • 01-07-2023, 23:39:57
    #6
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    musk hocamı forumda kafes dövüşüne davet ediyorum.
    @elonmusk;
  • 01-07-2023, 23:42:53
    #7
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube'da ne olmuştu hocam , onu göremedim
    Reklam engelleyicilere sınırlama getirdiler. 3 videodan sonra izlettirmiyormuş.
  • 01-07-2023, 23:43:34
    #8
    Sürekli twittera giriyordum artık elim gitmiyor, boş vakit kaybı, elon aldığından beri tadı madı kalmadı
  • 01-07-2023, 23:43:35
    #9
    Python Coder
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam engelleyicilere sınırlama getirdiler. 3 videodan sonra izlettirmiyormuş.
    Adguard'da hiçbir sorun yok