
Twittera twit görünteleme limiti getirildi. Tahmin edeceğiniz üzere onaylı hesapların limiti çok daha yüksek.
ve ne tesadüf, geçici olarak tanımlanmış bu.
yani bana boyun eğer de mavi tikinizi alırsanız kalıcı olur diyor elon. Ama böyle hareketlerin platformdan kullanıcı kaçıracağını tahmin edemiyor değil,
reklamlar değersizleşiyor arkadaşlar.
temel mesele bu. Mesela youtube da reklamlar konusunda çok zorba oldu.
çünkü platform zarar ediyor, farklı gelir modellerine ihtiyacı var.
Benim neden teşekkür ettiğime gelecek olursak, birçok kişi gibi video izleme bağımlılığım yoktu. Twitterdan gündemi kovalıyordum. Artık kovalamam. Gider işime gücüme yorarım kafamı.