• 16-04-2023, 23:00:51
    #1
    Merhabalar twitterda heasteg kullanmama rağmen halen görüntülenme en az seviyede yardımcı olur musunuz?
  • 16-04-2023, 23:02:02
    #2
    hashtag saçmalıktır ve size zararı vardır. sürekli kullanmak sizi shadow'a veya ghost'a sokar.

  • 16-04-2023, 23:04:56
    #3
    Peki ne yapmalıyım yeni hesap mesela
  • 17-04-2023, 09:39:09
    #4
    Karaboga34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar twitterda heasteg kullanmama rağmen halen görüntülenme en az seviyede yardımcı olur musunuz?

    resim ekleyin postlarınıza haala görüntülenme az ise shadowban testi yapın .


    iyi forumlar..