- Burada birkaç servis sağlayıcısından eski tarihli twitter hesabı satın aldım.
Hesapların neredeyse tamamı ilk girişte patladı.
Sonrasında ben de hesap açmaya karar verdim. Çünkü anladığım üzere bu şekilde aldığım her hesap patlamaya müsait

Size en uygun ve uzun süreli yöntemi sormak istiyorum.
Şayet, ben yeni bir twitter hesabı açmadan önce
1) Mail hesabı açsam,
2) Mail hesabını SMS servisi ile onaylasam,
3) Bu mail hesabı ile Twitter'dan hesap açsam,
4) Aynı şekilde SMS servisi ile onay alsam
Sizce hesap Twitter tarafından uygun olarak sayılır mı?
Ayrıca, yurtdışı telefonları üzerinden SMS onayları güvenli bir yöntem mi?
Yine de, eğer eski tarihli güvenilir hesabı olduğunu düşünen SMS ya da Mail onaylı Twitter Hesabı olan varsa Min 50, Max 75 tane satın almak istiyorum.