• 04-02-2023, 10:53:05
    #1
    Selamlar.
    Ayarlar gizlilik bölümünden herkesten mesaj isteğine izin ver seçeneğine açtığım halde 4 farklı hesabımın mesaj ikonları görünmüyor. Yani ne benim hesabımda ne de başka kişilerin hesabında DM ikonu yok. Acaba spamdan mı kapandı diye düşünürken spam olabileceği yönünde herhangi bir aksiyon almadım. Yeni hesap açtım yeni hesabımda da bu şekilde. bu genel sorun mudur acaba Uzun zamandır ne kendi hesabımda ne de diğer kişilerin hesabında mesaj ikonunu göremiyorum
  • 04-02-2023, 11:03:00
    #2
    Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.
    Ayarlar gizlilik bölümünden herkesten mesaj isteğine izin ver seçeneğine açtığım halde 4 farklı hesabımın mesaj ikonları görünmüyor. Yani ne benim hesabımda ne de başka kişilerin hesabında DM ikonu yok. Acaba spamdan mı kapandı diye düşünürken spam olabileceği yönünde herhangi bir aksiyon almadım. Yeni hesap açtım yeni hesabımda da bu şekilde. bu genel sorun mudur acaba Uzun zamandır ne kendi hesabımda ne de diğer kişilerin hesabında mesaj ikonunu göremiyorum
    sorun güncellemeden kaynaklı , twitter lite yükleyip düzeltebilirsiniz veya twitterin 1 ay önceki eski versiyonlarını yükleyerek sorunu çözebilirsiniz .


    İyi Forumlar..
  • 04-02-2023, 11:27:23
    #3
    twitter güncellemelerinin yansıması sanırım kişiden kişiye değişiyor.ne zaman twittere yeni bir özellik gelse güncelleme benim sayfama geç etki eder.sizinkide buna benzer birşey sanırım.