• 13-12-2022, 13:53:13
    #1
    kendime ait hesaplar için şuan abonelik alan varmı ücret karşılığı
  • 13-12-2022, 13:54:52
    #2
    29 aralıkta açılacak Diye duydum
  • 13-12-2022, 13:55:06
    #3
    abd ustunden vpn ile giriş yaparsanız alırsınız
  • 13-12-2022, 14:07:31
    #4
    GokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abd ustunden vpn ile giriş yaparsanız alırsınız
    uygulamayı silip appstore'dan bölge değiştirme yapıyor muyuz yoksa direkt vpnden abdye bağlanıp alabiliyor muyuz
  • 13-12-2022, 14:38:16
    #5
    Zilong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulamayı silip appstore'dan bölge değiştirme yapıyor muyuz yoksa direkt vpnden abdye bağlanıp alabiliyor muyuz
    süreç şöyle apple abd hesabı açın vpn ile abd baglanın ve netten apple gift cart alarak 15 dolarlık bakiyeyi appstoreden yükleyin sonra orada bakiyeyle ödeyin böyle oluyor ben aldım böyle