Herkese merhaba,
Kişisel etkileşim için aynı cihaz/ip üzerindeki 3 farklı tarayıcıdan yaklaşık 1 yıldır kullanmakta olduğum 15 Twitter hesabının tamamı bir kaç gün önce askıya alındı.
Öğrenmek istediğim ilk şey buradaki kırmızı çizginin ne olduğu, çünkü bildiğim kadarıyla birden fazla hesap kullanımı illegal değil ki multi login desteği veriyorlar. Peki askıya alınmasına sebep olan durum nedir?
İkinci olarak tüm hesaplar için geri açılması için talepler gönderdim, ancak hiçbirine dönüş yapılmadı. Hesapları nasıl açabileceğim hakkında fikir ya da öneri verebilecek olan var mı?
Dipnot: Hesapları yaklaşık 1 yıl önce 15 farklı emülatörden telefon onaylı (numaraların tamamı bana aitti) şekilde oluşturmuştum ancak daha sonra telefon onaylarını kaldırdım.
Destek olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum,
İyi forumlar
Askıya Alınan Twitter Hesabı
1
●100