Merhaba,
Yeni bir hesabımız var bu hesaptan ufak ve şartı olmayan bir çekiliş düzenliyoruz. Takipçisi yüksek, kitlesi geniş hesaplardan RT hizmeti alacağız. Konuyla ilgili makul tekliflere açığım mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz.

Paket olarak satan arkadaşların çoğu çekiliş olduğunu duyunca fiyatı 3-4 katına çıkarıyor. Halbuki twit çekiliş bile sayılmaz. Üzgünüm o şartlarda kimseyle çalışmayacağım.