• 18-07-2021, 02:07:32
    #1
    cok eskiden beri Twitter kullanıyorum. 2 Twitter hesabım yok yere hakaretten yani 1 mentiondan askı yedi sonra diğerleri ise onun ismini verdim diye askı yedi. benim twitter adreslerimi kalici askidan kurtarabilecek birileei var mi . bir tanesi 45k diger ikisi 5k hesaplar.
  • 18-07-2021, 02:10:09
    #2
    Valla ben de çok uğraştım ama kimse açamıyor bildiğim kadarıyla
  • 18-07-2021, 02:51:45
    #3
    Hocam suan deneme aşamasındayım.

    Askı konusunda 1milyon takipçili bir arkadaşın hesabını denedik.

    Açılırsa yardımcı olurum
  • 18-07-2021, 04:23:41
    #4
    https://help.twitter.com/forms/gener...opic=suspended
    buradan itiraz ettikten sonra beklemeniz gerekmekte. İlk suspend ise çoğunlukla açıyorlar.
    Hesabı açmak için bir kaç link daha vardı ama hepsine 301 atmışlar, uzun zamandır ilgilenmediğim için yeni fark ettim.
    Hesabı silip nick i yeniden almak için: https://help.twitter.com/tr/forms/ac...ate-my-account