karşılıklı rtleşmek isteyen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
karşılıklı rtleşmek isteyen var mı?
7
●
53
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
karşılıklı rtleşmek isteyen var mı?
18-03-2021, 22:11:11
#1
Jorphy
Growth Manager
selamlar, 22k global takipçili ama türke çevirmeye çalıştığım sayfam var, isteyen varsa rtleşelim karşılıklı söz sayfam var
18-03-2021, 22:14:18
#2
Aglamaz
Hocam adresi iletin, Rt yapayım.
18-03-2021, 22:24:24
#3
Jorphy
Growth Manager
Aglamaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam adresi iletin, Rt yapayım.
rtleştik
varsa başka rtleşmek isteyen yazabilir
18-03-2021, 23:40:56
#4
hankaya4
+20k rt grubu kurun isterseniz hocam 24k ve 55k twitter hesabımla gelirim gruba
18-03-2021, 23:43:25
#5
Jorphy
Growth Manager
hankaya4 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+20k rt grubu kurun isterseniz hocam 24k ve 55k twitter hesabımla gelirim gruba
r10 dışı grup kurmak yasak hocam öm attım
18-03-2021, 23:51:29
#6
KekoJR
13k konsept hesabım var ilgilenirseniz pm atabilirsiniz.
18-03-2021, 23:51:53
#7
Jorphy
Growth Manager
KekoJR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
13k konsept hesabım var ilgilenirseniz pm atabilirsiniz.
rtleşmek için mi hocam
18-03-2021, 23:53:49
#8
KekoJR
Jorphy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
rtleşmek için mi hocam
Evet hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler