Merhaba arkadaşlar.
Twitter giriş yaptığımız cihazı farklı cihaz olarak görmesi (aslında aynı cihazdı) ve üzerine bizim takip işlemi yapmamızın ardından hesabımız askıya alındı ve uzun süredir de açılmıyor.
Twitter a defalarca form gönderdik. Dönüş yapacağız demelerine rağmen birtürlü dönüş alamıyoruz. Bu askıyı açmanın yolu yok mu acaba?
Twitter Askıya Alınan Hesap
0
●57