Merhaba
Kızlara Özel Forum Sitesi Kurmuştum.
Daha reklamını da yapmadım zaten hala içeriğini düzenlemekteyim.
Lakin güncellemeleri atacağım bir twitter hesabı olusturdum.
Sizce böyle ilerlemesi iyi mi ?
Değiştirmem gereken Biseyler varmı?
Öneri alabilir miyim rica etsem
Twitter Link için : ​Twitter / KizlaraOzelNet​​​