Merhabalar ,
5 senedir aktif bir şekilde kullandıgım twitter hesabı 2 ay önce askıya alındı . Daha önce 2-3 günlük twit ve beğeni yasakları geliyordu ama ilk defa hesap komple askıya alındı bir kaç tane itiraz maili atmama rağmen olumlu dönüş alamadım . Daha önce hesapta sadece takip yazılımı kullandım günlük limitler dahilinde takip işlemini gerçekleştiriyordum. Hesabın açılması adına ücretli veya ücretsiz yardımcı olabilecek var mıdır ? ne tür bir mail atmalıyım içeriği ne türlü olursa olumlu yanıt alabilirim gibisinden.
Askıya alınan hesaplar hk
2
●161