merhabalar. Twitter hesabım kod istiyor numaraya erişimim yok maile de göndermiyor. nasıl giriş yapabilirim. ? yardım mail gönderdim şifre değiştirin dediler değiştirdim yine aynı
Edit: sorun çözülmüştür

hayret 2 aydır uğraşıyordum
edit: askıya alınmış