merhabalar. Twitter hesabım kod istiyor numaraya erişimim yok maile de göndermiyor. nasıl giriş yapabilirim. ? yardım mail gönderdim şifre değiştirin dediler değiştirdim yine aynı




Edit: sorun çözülmüştür hayret 2 aydır uğraşıyordum

edit: askıya alınmış