• 07-04-2020, 22:08:37
    #1
    4 ay önce kuralları ihlal ettiğim gerekçesiyle 110K'lik twitter hesabım kapatıldı. Ancak bugün itirazda bulundum. Çok güzel bir savunma hazırladım, hem ingilizce hem almanca hem de Türkçe olarak alt alta ekleyerek gönderdim. Itirazımın işleme alındığına dair mail geldi, asıl sonucu bekliyorum. Eğer hesabım açılırsa bu konu altına yorum yazan ilk 5 kişiye elimdeki 2009 tarihli 5 hesabı birer birer vereceğim. : )
    Ve şunu ekliyim, öyle bir savunma yazdım ki, o olumlu sonuçlanmazsa twitter daha neyi olumlu sonuçlandırır merak ederim.
  • 07-04-2020, 22:08:59
    #2
    Rakipsiz
    Ozaman sıramızı alalım umarım hesabınız açılır
  • 07-04-2020, 22:09:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    alayım hocam
  • 07-04-2020, 22:09:09
    #4
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    hadi hayırlısı
  • 07-04-2020, 22:09:14
    #5
    alayım
  • 07-04-2020, 22:09:22
    #6
    o zaman rezerve alalim
  • 07-04-2020, 22:09:26
    #7
    hadi bakalım
  • 07-04-2020, 22:09:27
    #8
    hayılırıs alıyim
  • 07-04-2020, 22:09:27
    #9
    merhaba katılmak istiyorum