• 28-01-2020, 18:37:04
    #1
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Yeni de açabilirsiniz , eskiden de kalmış olabilir. Twitter hesaplarınızı satın alıyorum. Şuanlık 20 30 tane almayı düşünüyorum. İleride tekrar ihtiyaç halinde konuyu güncellerim.
  • 28-01-2020, 18:42:17
    #2
    pm atıldı.
  • 28-01-2020, 19:01:29
    #3
    İhtiyaç devam ediyorsa yeni hesap mail mobil onaylı 1.50 tl den yardımcı olabilirim.İyi çalışmalar.
  • 28-01-2020, 19:02:41
    #4
    Pm attim.
  • 28-01-2020, 19:48:30
    #5
    pm attım fakat dönüş sağlamadınız ?
  • 28-01-2020, 19:52:45
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2015 tarihli eski hesap var elimde, içi boş 10TL. düşünürseniz pm
  • 29-01-2020, 03:38:59
    #7
    2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
    Tarihli 5.000 Adet hesap var pm atın gerisi kolay anlaşırız.