• 26-01-2020, 15:29:30
    #1
    Elimde 300 civarı hesap var. Bunları bir sisteme ekleyip kendi hesaplarımıza fav rt yorum yaptırmak istiyorum. Piyasada olan bir script de düzenlenebilir, yeniden de yazılabilir. İlgilenen arkadaşlar mesaj atabilir.
  • 26-01-2020, 15:40:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @JavaMan;
  • 29-01-2020, 02:17:50
    #3
    arayış sürüyor
  • 29-01-2020, 02:37:22
    #4
    serkhann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayış sürüyor
    300 hesap için proxy gerekir. Kullanıcılar arası retweet, beğeni ve yorum yaptırabileceğiniz bir panel yazabilirim. Referans kendi sistemim olan SosyalBot