• 16-10-2019, 14:38:26
    #1
    son günlerde iyice can sıkmaya başladı 10 tane hesabım vardı gene hesapları askıya almaya başladı
  • 16-10-2019, 15:06:54
    #2
    şikayetten dolayı olabilir diye düşünüyorum.
  • 16-10-2019, 15:08:41
    #3
    hocam şikayetlik durum yok 1 ay önce onaylı hesabımda askı yedi hala açamadık
  • 16-10-2019, 15:10:40
    #4
    son hesabınız askı yedikten sonra yeni hesabınızı aynı telefondan kullanmaya devam ettiniz mi?
  • 16-10-2019, 15:12:11
    #5
    HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son hesabınız askı yedikten sonra yeni hesabınızı aynı telefondan kullanmaya devam ettiniz mi?
    evet aynı telden kullandım ama tel degiştim hadi o yedi diger hesaplar neden yedi onu anlamadım
  • 16-10-2019, 15:14:01
    #6
    bir defa giriş yapmanız yetiyor hocam aynı ip algılayıp diğer hesaplarınızı da kapatıyorlar
  • 16-10-2019, 15:15:47
    #7
    HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir defa giriş yapmanız yetiyor hocam aynı ip algılayıp diğer hesaplarınızı da kapatıyorlar
    giriş yaptım hocam forum doldurdum hala askıda yazıyor
  • 16-10-2019, 15:18:01
    #8
    hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giriş yaptım hocam forum doldurdum hala askıda yazıyor
    hocam ben 7 aydır dolduruyorum bir işe yaramıyor
  • 16-10-2019, 15:20:54
    #9
    HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben 7 aydır dolduruyorum bir işe yaramıyor
    en kötü bir daha kullanmıycam