Pasif veya bot twitter hesabi ariyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alış:
Pasif veya bot twitter hesabi ariyorum
1
●
191
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Alış:
Pasif veya bot twitter hesabi ariyorum
29-09-2019, 12:23:07
#1
kiyakdam
Kişisel hesap şeklinde kullanacağım bu yüzden aktiflik önemsiz.
5k-30k arası uygun fiyatlı hesaplarınız için (BÜYÜK AMA GERÇEKTEN UYGUN HESABI OLANLARDA YAZABİLİR)
İLETİŞİM PM
29-09-2019, 19:52:45
#2
Crazy
595k var bütçenizi veya teklif verebilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler