Merhaba arkadaşlar

Eskiden https://competitionagency.com/tweetdraw/ üzerinden çekiliş yapıyordum ama artık login bilgilerini istediğinden kullanmak istemiyorum

1.600 rt almış tweetin çekilişini nasıl yaparım

Bilgi verirseniz sevinirim
Saygılar