• 16-07-2019, 22:46:22
    #1
    Merhabalar arkadaşımla bir fotoğrafımız var taa ilk okul 2.sınıfta 23 nisan şirin bir foto rt yaparmısınız biraz yükselsin
  • 16-07-2019, 22:52:09
    #2
    gt var mı?

    kullanmıyorum Twitter olsa dükkan senindi
  • 16-07-2019, 23:21:53
    #3
    100K+ eğitim hesabımdan paylaşabilirim karşılıksız.