elimde eski hesaplar var napabilirim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
elimde eski hesaplar var napabilirim ?
3
●
196
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
elimde eski hesaplar var napabilirim ?
13-07-2019, 17:51:30
#1
GencoHD
merhabalar elimde 2013 2012 2011 2010 yıllarına ail bir çok twitter hesap var. hesapları küçükken kurmuşum yeni aklıma geldi hepsini kurtardım acaba neler yapabilrim değerleri ne kadar acaba? bir tane de çekilişle vermeyi düşünüyorum
13-07-2019, 17:54:28
#2
alpceylan
Üyeliği durduruldu
youtube'dan hatırladım ben izliyodum senin kanalı
13-07-2019, 17:55:43
#3
GencoHD
alpceylan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
youtube'dan hatırladım ben izliyodum senin kanalı
o konulara hiç girmeyelim hocam
büyüdük
13-07-2019, 21:25:14
#4
Kara_Kuzular
mesajım bulunsun ılerleyen gunlerde bır kac tane alırım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler