Arkadaşlar sistem güncellemesi yapıyorum apiler ile sorun yaşadığım için sistemi proxy sisteme çevirdim. Lakin üyelik kisminda sorun yaşıyorum. Her üye kendi eklediği hesaplar ile RT atıyor sistemdeki bütün hesaplar ile atamıyor. Sorunu halleder halletmez bilgi vercegim. Alakaniza tşk ederim.
Deck grubunuza katılmak isteyenler Twitter hesabım @tombalah 'a yazsın lutfen. Üyelikleri kendim açıp veriyorum her üyeye bir adet de proxy ekliyorum. Hesap kitkenme ve aski yemeye son. Guncellemelerimiz iyi bir sisteme kavusana kadar devam edecektir.